GÜNÜN DAYANIŞMASI: Oyuncaklar mülteci çocuklara
Geçen yıl 100 gezgin, sırt çantalarında 3000 oyuncak, beraberinde kocaman hayalleri, umutları sığdırıp, Mardin'de 1500 çocuğun yüzüne tebessüm olmuştu. Şimdi Hatay'a gidiyorlar. Destek olur musun?

Kampanyanın adı Oyuncaklar Yolda. Amaçları mülteci çocukların yüzünü güldürmek. İsterseniz siz de onlara katılabilir, yok eğer gitme imkanınız yoksa paylaşmak istediğimiz oyuncakları çocuklara ulaştırmaları için onlarla iletişime geçebilirsiniz.

Dertlerini, ne yaptıklarını, nasıl katkı sunabileceğinizi kampanya yürütücüleri anlatsın:

Geçen sene 100 kadar gezgin olarak sırt çantalarımıza, 3000 oyuncak ile beraberinde kocaman hayalleri, umutları sığdırıp da, Mardin'de buluştuğumuz 1500 çocuğun yüzüne tebessüm olmuştuk. Şimdi bu etkinliğimizin ikincisini 2 Aralık'ta Hatay'da gerçekleştirmek istiyoruz.
"Bir sırt çantam var ve içini oyuncaklarla doldurabilirim" diyorsan, "baş parmağımı havaya kaldırıp kalbi kırık o çocuklara umut olabilirim, yüzlerindeki ufacık bir tebessümün sebebi ben olabilirim" diyorsan, yada "Hatay'a gelemem ama sizler için birazcık umut da ben topladım. Gelin bu oyuncakları benden alın" diyorsan aramızda bir omuzluk yer de senin için var.
Haydi ne duruyorsun! Biz oyuncakları toplamaya başladık bile.
Rotamız belli. Hatay.
Hatay’da Boynuyoğun, Apaydın, Reyhanlı ve Yayladığı mülteci kampları var.
Ve yakındaki şehirlerinde de kamplar mevcut. İletişimlerimiz devam etmekle birlikte bir kamptan çocuklarla oyunlar oynayıp oyuncaklarımızı teslim edebilmek için izin aldık. Ayrıca Hatay şehir tiyatrosu da bize her konuda destek vereceğini iletti. 6 tane palyaço, 1 Spiderman, 1 Batman'da bizlerle beraber olacak. Yani süper kahramanlar da bizlerle. 3 tane solist arkadaşımız şarkı listesi hazırlanaya başladı bile. Uygun koşulları sağlayabilirsek çocuklarımız için dikey dans gösterisi sunacağız. Çocuklarımıza sosis balondan hediyelerimiz olacak. İsteyenlerin yüzünü boyayacağız. Kalacak yer ve couchlar konusunda yardımcı olan arkadaşlarımız var ama sizlerin de desteğini bekliyoruz. Çünkü oldukça kalabalık geliyoruz :) Kentlerin rotalarına göre 2 aralık cumartesi sabahı Hatay da olmak üzere yola çıkacağız. Cumartesi ve pazar dağıtım yapıp pazar gece kentten ayrılacağız. Umuyoruz ve hayal ediyoruz ki güzel bir gönüllülük hareketi olacaktır. Yol boyunca bazı keyifli yarışmalarımız da olacak. Rotalardan kente en önce ulaşan ekiplere künefeler bizden :-)
Umutla ve inatla baş parmak havaya...
Unutmayın dünyayı sevgi kurtaracak :)

Oyuncaklar Yolda kampanyasıyla iletişime geçmek için tıklayın

İlgili haberler
GÜNÜN RAKAMI: Korunmaya muhtaç çocuk sayısı 2 yıld...

Bu korkunç artışın en temel gerekçesi ise artan yoksulluk.

15 yaşında mülteci bir işçi: Emine

Çocuk o daha. Çağlayan’da taş dizimi yaptığı atölyede onun kadar uzun saatler çalışmaya büyük bir in...

GÜNÜN GÜZELLERİ: Evsizler ve mülteciler için 770 m...

İsveç'in Göteborg şehrinde kadınlar 1 yılda 770 metrekarelik dev bir battaniye ördü; evsizler ve mül...